×

Híreink

2016. okt 28.

Új értesítési rendszer

Új értesítési rendszerünk keretében a lejáró szolgáltatásokról több értesítést küldünk, az eddig megszokott email és postai értesítés mellett bevezettük az SMS értesítést is. Az SMS értesítés a 60 napon belül lejáró vagy törlődő szolgáltatások darabszámáról küld figyelmeztetést.

Ügyfeleink megrendeléseiket folyamatosan nyomon követhetik a MediaCenter Online Ügyfélszolgálati felületen, ahol a megrendelésekkel és adataikkal kapcsolatos adminisztratív módosításokat végezhetnek – a hagyományos ügyfélszolgálati időn kívül is!

A szolgáltatások megújítása bármikor elvégezhető az Online Ügyfélszolgálaton keresztül, az email értesítéseinkben és postai úton kiküldött díjbekérő alapján. A meghosszabbított szolgáltatások ellenértékéről a beérkezést követő 24 órán belül automatikusan távnyomtatású számlát küld ki rendszerünk.

Egyszerűsítettük a lejárt szolgáltatások visszaállítását! A visszaállítható szolgáltatásokat Ügyfeleink bármikor ismét elérhetővé tehetik az Online Ügyfélszolgálaton keresztül. Bankkártyás fizetés esetén a szolgáltatás visszaállítása azonnal megtörténik!

A változással egyidejűleg kiegészítettük Általános Szerződési Feltételeinket a 9-es ponttal, ami a lejáró szolgáltatások megújítási és felmondási gyakorlatát tartalmazza. Az új ÁSZF 2016. december 1-től hatályos, ezen a linken megtekinthető.

Vissza a nyitóoldalra
 

banner2