Letölthető dokumentumok:

- Általános Szerződési Feltételek
- Adatvédelmi szabályzat


Domain átruházáshoz szükséges dokumentumok:

- Domain név igénylőlap
- Domain név átruházó nyilatkozat

Átvevő és Átadó esetén is:

     Magánszemély esetén: Nyilatkozat a személyi adatok hitelességéről

     Cég esetén: Cégbírósági végzés, Aláírási címpéldány másolata


Tárhely átruházáshoz szükséges dokumentumok:

- Webtárhely szerződés
- Tárhely átruházó nyilatkozat

Átvevő és Átadó esetén is:

     Magánszemély esetén: Nyilatkozat a személyi adatok hitelességéről

     Cég esetén: Cégbírósági végzés, Aláírási címpéldány másolata


Kapcsolattartó módosításához szükséges dokumentum:

- Kapcsolattartói adatok módosítási kérelem



A domain használati jog átruházáshoz szükséges dokumentumok:

- Domain név igénylő lap (az átvevő fél által kitöltve és aláírva)
- Domain név átruházó nyilatkozat (értelemszerűen kitöltve, Átadó és Átvevő, valamint tanúk által aláírva)
- Az Átvevő és Átadó adatait igazoló dokumentumok - szervezet esetén: Cégbírósági végzés, Aláírási címpéldány másolata; magánszemély esetén: Nyilatkozat a személyi adatok hitelességéről

A tárhely használati jog átruházáshoz szükséges dokumentumok:

- Webhoszting szolgáltatási szerződés (az átvevő fél által kitöltve és aláírva, megjelölve a tárhelyen aktív díjcsomagot)
- Tárhely átruházó nyilatkozat (értelemszerűen kitöltve, Átadó és Átvevő, valamint tanúk által aláírva)
- Az Átvevő és Átadó adatait igazoló dokumentumok - szervezet esetén: Cégbírósági végzés, Aláírási címpéldány másolata; magánszemély esetén: Nyilatkozat a személyi adatok hitelességéről

Miután elküldte az átruházáshoz szükséges dokumentumokat Ügyfélszolgálatunk részére e-mailben, visszaigazoljuk a megrendelést, amely tartalmazza a befizetendő díjat, valamint a lehetséges befizetési módokat.
A megrendelés díjának befizetése után elvégezzük a szolgáltatások használati jogának átruházását.