Letölthető dokumentumok:
- Általános Szerződési Feltételek
- Adatvédelmi szabályzat
Domain átruházáshoz szükséges dokumentumok:
- Domain név igénylőlap
- Domain név átruházó nyilatkozat
Átvevő és Átadó esetén is:
Magánszemély esetén: Nyilatkozat a személyi adatok hitelességéről
Cég esetén: Cégbírósági végzés, Aláírási címpéldány másolata
Tárhely átruházáshoz szükséges dokumentumok:
- Webtárhely szerződés
- Tárhely átruházó nyilatkozat
Átvevő és Átadó esetén is:
Magánszemély esetén: Nyilatkozat a személyi adatok hitelességéről
Cég esetén: Cégbírósági végzés, Aláírási címpéldány másolata
Kapcsolattartó módosításához szükséges dokumentum:
- Kapcsolattartói adatok módosítási kérelem
A domain használati jog átruházáshoz szükséges dokumentumok:
- Domain név igénylő lap (az átvevő fél által kitöltve és aláírva)
- Domain név átruházó nyilatkozat (értelemszerűen kitöltve, Átadó és Átvevő, valamint tanúk által aláírva)
- Az Átvevő és Átadó adatait igazoló dokumentumok - szervezet esetén: Cégbírósági végzés, Aláírási címpéldány másolata; magánszemély esetén: Nyilatkozat a személyi adatok hitelességéről
A tárhely használati jog átruházáshoz szükséges dokumentumok:
- Webhoszting szolgáltatási szerződés (az átvevő fél által kitöltve és aláírva, megjelölve a tárhelyen aktív díjcsomagot)
- Tárhely átruházó nyilatkozat (értelemszerűen kitöltve, Átadó és Átvevő, valamint tanúk által aláírva)
- Az Átvevő és Átadó adatait igazoló dokumentumok - szervezet esetén: Cégbírósági végzés, Aláírási címpéldány másolata; magánszemély esetén: Nyilatkozat a személyi adatok hitelességéről
Miután elküldte az átruházáshoz szükséges dokumentumokat Ügyfélszolgálatunk részére e-mailben, visszaigazoljuk a megrendelést, amely tartalmazza a befizetendő díjat, valamint a lehetséges befizetési módokat.
A megrendelés díjának befizetése után elvégezzük a szolgáltatások használati jogának átruházását.